torsdag 1 december 2011

Världsklass på The Tivoli

Ikväll var det säsongsavslutning på The Tivoli och vi gjorde en föreställning i världsklass och då menar jag kvällen som helhet.
Lokalen var pyntad och scenen var tokfin med granar, stjärnor och julbockar. Nico var suverän DJ med fingertoppskänsla och kreativitet. Stämningen var varm och välkomnande. Mitt konferencierskap var toppklass och alla komiker levererade. Hade jag sett det här i någon annanstans hade jag varit imponerad, det här är nåt som man åker till London eller New York för att se.
Så jag tror och hoppas att alla i publiken uppskattade det de såg.
Tack till Niklas, Khalid, Yvonne, Barnholts, Ove och Ankan som alla agerade som ett team och skapade en varierad och intressant föreställning. Själv var jag avslappnad, härochnu och säker. Allt mitt nya material föll på plats.
Jag är riktigt, riktigt nöjd med kvällen.



Inga kommentarer: