tisdag 6 december 2011

Skatteverket hade julfest...

...och jag uppträdde och det gick bra.
Det är den korta versionen.
Den långa versionen innefattar svåra förutsättningar med folk på alla sidor, även bakom, och pelare och en flygel och släpande på ljudanläggning och statisk elektricitet pga en heltäckningsmatta som gav stötar i mikrofonen och en väldigt jobbig förkylning som invaderade kroppen.
Men framförallt innehåller den långa versionen trevliga möten med härliga människor och positivt bemötande och en hel del rolig publikkontakt och snälla kommentarer efteråt och med ett smile på läpparna och en rejäl dos proffsighet så gick det ju riktigt bra.
Fast jag skulle kört mitt nya material om skilsmässan och Facebook. Det missade jag ju helt...
Ja, skatteverket överraskade!
Ungefär så var det. Ja, så var det.
Men nu längtar jag efter en scen, proffsigt ljud och ljus och publik i biosittning. Som omväxling till julbordsgig på gungande båtar och liknande. Det hade inte varit dumt.
Som tur är avslutar jag säsongen på Norra Brunn nästa vecka. Då jäklar....

Och nu lyssnar jag på Säkert! igen. Shiiiiit vad bra hon är!



Inga kommentarer: