onsdag 14 december 2011

Så var det på Norra Brunn ikväll

Sitter på tunnelbanan på väg mot Hägersten. Har precis lämnat Norra Brunn. Det känns alltid lite tomt precis efter gig. Det är så intensivt når man står på scen och sedan blir det...ja, tomt.
Jag var konferencier som vanligt och det var utsålt och väldigt mycket män i publiken. Det är alltid lite varning på det, män är lite mer trögstartade än kvinnor.
Jag valde att köra på med högenergi och fick till väldigt bra publikprat och ganska snart var det full fart på publiken. Jag valde då att ge mig in i material, jag ville ju köra mitt nya, men minuterna tickar fort och jag ville inte dra över tiden så jag hann inte köra det jag ville utan lämnade över till Aron Flam. Vi klockade in på minuten som vi kommit överens om.
Efter paus var det lite svårstartat så jag fick jobba in oss i matchen men nu ville jag köra mitt nya material så tyvärr blev mitt set lite för långt. Kanske 5 minuter längre än tänkt. Men publiken var uppvärmd och go så Peter W kunde surfa vidare på det och som helhet blev det en bra kväll.
Och i morgon är det nya tag. Då skall jag vara ännu bättre! Genialt bra!



Inga kommentarer: