torsdag 11 februari 2010

Ängelholm och Lennie

Jag var i Ängelholm, eller egentligen i Strövelstorp för det är väl där Erikslund ligger...
Hursomhaver så var det Unionen igen och ett femtiotal i publiken. Tyvärr hade vi (eller jag) missuppfattat varandra det så det fanns ingen ljudanläggning. Inte bra för rösten, jag är på väg att bli riktigt förkyld. Men inget att göra, bara att köra på.
Det gick bra.
Jag var inspirerad och "i stunden" och körde 45 minuter stabil standup. Efteråt tänkte jag på att jag i stort sett bara kört "jag är medelålders gubbe"-material. Så kan det gå.
Rösten höll, men det känns att det inte är bra.
Ilade iväg efteråt för att hinna se Lennie Norman på The Tivoli. Kom precis innan paus och hann se Göran Ebenhart vara väldigt bra. Bra publikkontakt. Lennie är såklart säkerheten själv och dessutom en hejdundrande trevlig karl backstage.
Trist att det var så lite folk i publiken, men det blir ändå mysigt och bra på The Tivoli. Proffsigt arrangerat!
Jag är väldigt trött på dagarna och sover lite för länge på morgonen, så jag ligger hela tiden lite efter med det praktiska. Denna veckan är en av de mest arbetsintensiva veckor jag haft någonsin! Andas, Martin, andas.

Inga kommentarer: