torsdag 4 februari 2010

Så gott, så gott

Så gott det känns i själen när man får till en bra föreställning. I februari skall jag göra nio föreställningar för fackförbundet Unionen runt omkring i Skåne. Det skulle varit tio men jag kom aldrig fram till Eslöv i tisdags (snökaos).
Igår var jag i Landskrona och det var ett härligt gig. Trevligt mottagande, finfint ordnat med ljud och konferenssittning, trevliga människor i helt rätt ålder för mig, både män och kvinnor.
Jag hade hur kul som helst, var avslappnad och lugn och de 35 personerna i publiken skrattade gott och mycket.
Om alla Unionen-gigen blir så här så kommer jag att ha ett fint självförtroende i slutet av februari!

2 kommentarer:

gus sa...

Tack för en trevlig kväll 3 feb Martin, jag skrattade så tårarna rann. Då hänger sig mitt windows
är ju en perfekt översättning av originalet, med lite konstnärlig frihet.
Förresten var köpte du dina strech-jeans?

mvh Stefan

Martin Svensson sa...

Tack själv, det var väldigt kul.
Det har varit väldigt kul hela vägen med Unionenföreställningarna.
Jeansen kommer från Esprit.