onsdag 24 februari 2010

Norra Brunn onsdag

Så skall det gå till!

Det var en riktigt bra kväll på Norra Brunn. Marika var bra, Babben var bra, jag var bra.
Nu fick jag till publikpratet ordentligt och körde dessutom mer material. Fick skönt beröm från Peppe efteråt.
Jag filmade mitt första inhopp, men missade att sätta igång kameran i andra akten. Synd, för jag fick verkligen till det just då. Rackarns. Vill ha några riktiga klassklipp till hemsidan.

För övrigt var det en bra dag med mysig fika med Oredsson och ett kort besök på Roa med inspirerande snack med C Linell.
Dessutom var jag inne på Jam och kollade gitarr och ukulele. Var nära att köpa en snygg ukke.
Dagens skit: bilverkstaden ringde. Den lilla lampan som lyser i bilen indikerar att en liten elektronisk del är sönder och den lilla delen sitter i en stor del och man kan inte bara byta den lilla delen utan måste byta allt och ominstallera elektroniken och det kostar 13.000. Sjukt!!

Inga kommentarer: