söndag 28 februari 2010

Norra Brunn lördag

Nu har jag varit på Norra Brunn en hel vecka och jag har varit stabil och rolig. Igår var inget undantag.
Det var fullsatt och då blir det bra tryck. Jag var finfin konferencier och fick igång publiken bra och styrde dem dit jag ville. Proffsigt.
För övrigt gjorde Robin P en inspirerad föreställning.
Det har varit mycket comedysnack i veckan och det är alltid kul. Jag är ju lite "utanför" i Helsingborg och kanske hade mina chanser till att komma med i andra sammanhang som turnéer och TV-sammanhang ökat om jag bott i Stockholm och fler hade sett mig, men nu är det inte så.
Gott så, jag har ju gott om andra uppdrag.
Ni går tåget hemåt och X2000 är inställt så jag sitter i ett "riktigt" tåg, eller ett "loktåg" som SJ säger. Konduktören är också av den gamla goda och glada sorten. Mysigt.



Inga kommentarer: