torsdag 4 februari 2010

Vilken bra scen!

På Scandic Star i Lund finns en föreläsningssal med en jättebra scen. Tyvärr står den ofta oanvänd men den skulle vara perfekt för revy, teater, mindre konserter och inte minst standup.
Idag användes den dock av mig på ännu ett Unionen-gig och det var väl ett sjuttiotal i publiken och det flöt på bra. Lite för lite folk för salongen (tar ca 400 pers) och den dämpade miljön, men jag fick bra respons. Det blir ingen våg att surfa på, men allt i allt en stabil insats.
Kul att vara igång ordentligt och jag är sjukt sugen på nytt material. Tror att det kommer snart. Det känns så.

2 kommentarer:

Björn sa...

Hej Martin! Jag var i Lund ikväll. Du var riktigt bra. Jag fick mig några verkligt goda skratt och kände mig vid gott mod när jag drog mig hemåt. Jag uppskattade och imponerades av att du kände igen mig i publiken. Tack för det.

Martin sa...

Tack. Kul att du uppskattade föreställningen.
Det är en märklig känsla när man ser nån man känner igen i publiken. Föreställningen skall ju rulla på och samtidigt skall man komma på vem det är...