onsdag 24 februari 2010

Norra Brunn tisdag

Kvällen innan började jag tveka på min tågresa och satt och kollade SJs hemsida och en massa annan snöinformation och till slut hittade jag en flygbiljett och bokade den och försökte boka av tågbiljetten. Det var oerhört svårt att få info från SJ så jag hoppas att jag får pengarna tillbaka, de lovade det på hemsidan i alla fall...
Hursomhaver så flög jag upp och bussar och plan var i tid. Det visade sig att det var "mitt" tåg också...såklart.
På Norra Brunn var det tisdagskväll, dvs bara företag och nästan inga i baren. Försiktig publik.
Tobias P var sjuk och Hasse Brontén och Petter Bristav ersatte. Rheborg var huvudakt.
Det var småputtrigt och bra stämning hela vägen, men det blev aldrig något tryck. "En tisdagskväll med 20 minusgrade ute", som Peppe uttryckte det. Petter gjorde ett kanongig, och vi andra gjorde stabila gig. Hasse skrev och det kommer Petter säkert att göra också.
Jag var OK, men inte mer. Hade lite stolpe ut och fick inte till publiksnacket så som det kan funka ibland. Jag filmade mig och ser att publiken skrattar gott, så jag är kanske lite hård mot mig själv, men jag kan bättre. Upp till bevis ikväll.

Inga kommentarer: