söndag 13 april 2008

Göteborg och coachning

På fredagen susade jag upp till Göteborg och var konferencier på en företagsfest på Skansen Kronan. Körde även ett pass standup som väl gick "sådär". Uffe Crix körde schlagerparty och det högg så det blixtrade. Mycket folk på stolarna och borden. Bra jobbat.

Och så har jag coachat Madaroarna i två dagar i helgen. Tre mycket ambitiösa kvinnor som gör "spex" på klingande Klippandialekt. Väldigt kul och jag var imponerad av deras ambitionsnivå (de specialskriver oerhört mycket till varje jobb), deras komiska timing och även av sången. De är riktigt bra och vi hade två riktigt kul dagar ihop. De är definitivt på rätt väg. Tufft jobb att fixa jobb i vården, familj OCH en artistkarriär samtidigt. Fråga mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en inspirerande helg!
Du är verkligen en bra coach, Martin! Du lärde oss ståupptricks, hur vi ska effektivisera vårt arbete och gav oss många praktiska råd (några har vi redan testat med gott resultat). Dessutom hade vi riktigt kul! Men framför allt känner vi oss ännu duktigare, roligare, fräckare och snyggare än vi redan visste att vi var! Så jobbar en proffsig coach!
/Marie Balkhag

Anonym sa...

Tack för snäll kommentar!
martin

Anonym sa...

Ännu en gång stort TACK!
Jag håller med min kollega Balkhag,du är en proffsig coach.Vi känner oss helt fantastiska efter denna helg.
Det var såååååå kul och lärorikt, vi har repat ikväll och flera gånger sa vi "men så sa Martin,så kan vi göra,Martin tyckte si och han tyckte så" TACK
Sita i MADAROARNA

Anonym sa...

Jättekul helg!
Hur kul var det at köra till jobbet måndag morgon när man är HELT uppfylld av Martin Svensson och hans fantastiska insats för oss i helgen. Tack för all inspiration!! Vi återkommer med glädje för mer lärorika råd.....om det är OK??
Marie Fransson i madaroarna

Anonym sa...

Nä, men tack o tack o tack för värmande ord. Självklart hör ni av er när ni vill om vad som helst.
Vi ses. helt säkert.
Martin