onsdag 30 november 2011

Proffsigt agerande

Ett fyrtiotal fastighetsägare åt julmat på en restaurang ikväll. Jag skulle ståuppa.
Tyvärr hade restaurangen satt ett sällskap på fjorton pers i samma rum så det var inte bra förutsättningar för mig. Dessutom
var det mörkt. Och trångt.
Men jag hade varit förutseende och tog med min allra minsta lilla ljudanläggning och sedan körde jag i tempo furioso så rummet kokade och det mindre sällskapet valde att gå och jag körde på och temperaturen steg och jag glömde tiden och jag bara lät det hända och tjosan vad jag körde. Borrade ner huvet och körde. Jag tror det blev bra. De sa det. Att det var bra. Det var det. Bra.
Framförallt så var det genomproffsigt och jag levererade verkligen maximalt utifrån förutsättningarna. Maxat.
Så skall en företagsföreställning gå till. Precis så.
I morgon har jag tre viktiga möten och sedan en härlig kväll med många kollegor på The Tivoli. Säsongsavslutning!
En trist sak: har fått två julgig inställda. Båda på måndagar. Men två inställda gig svider ändå!
Nya tag!



Inga kommentarer: