tisdag 19 oktober 2010

Bra i Bålsta

Bålsta ligger norr om Stockholm och där finns en konferensanläggning och dit kom chefer och ledare som är anslutna till Unionen, ST, SKTF och Finansförbundet idag. Efter en lång konferensdag blev det middag och så en clown till kaffet. Clownen var jag.
Shit pommes frites vad kul jag hade!
De hade ordnat det bra med en ljudanläggning så att jag kunde stå helt nära och det blev full fart från början. Jag fick riktigt tight kontakt och jag var avslappnad och spontant rolig och broderade ut materialet och fick till bra publikprat.
En höjdarföreställning helt i klass med gårdagens. Ja, kanske lite bättre till och med.
Fem av fem möjliga mikrofoner. Och ett plus i kanten.
Hoppas jag kan följa upp det i morgon på Norra Brunn.
Men först en hotellnatt, en god frukost, några timmar i Stockholm, kolla på (och kanske köpa) en dykutrustning och träffa Johan. Full dag i morgon.



Inga kommentarer: