måndag 11 oktober 2010

SPF

Nu tror jag snart att jag varit hos alla SPF-avdelningar i Helsingborg!
SPF är en pensionärsorganisation och jag tycker alltid att det är väldigt stimulerande att uppträda på deras möten.
Idag hade jag gjort en miss och hade utgått från att det fanns en ljudanläggning, men se där sköt jag mig i foten. Och eftersom bilen är på (åt helsike för dyr) service så hade jag cyklat dit och kunde inte hämta en ljudanläggning. Så det blev à capella.
Det funkar, men jag märker tydligt att jag tappar studs och tempo och vissa saker funkar inte alls utan mikrofon.
Så det blev en stillsam föreställning utan något lyft, men jag fick fin feedback efteråt och snälla ord.

I morgon åker jag med HIF till Amsterdam över dagen och kollar Holland-Sverige. Det skall bli tokigt roligt. Svääääärjjeeee.

Inga kommentarer: