torsdag 7 oktober 2010

Kvidinge

Hembygdsföreningen i Kvidinge har en mysig lokal i den gamla biografen och där har de föredrag eller underhållning varje torsdag.


Ikväll var jag där och det kom faktiskt 70 personer. Inte dåligt! Blandad ålder, helt klart de flesta äldre än mina ynka 49 år. Alla satt i biosittning och jag hade med min ljudanläggning så det var finfina förutsättningar.
Jag körde precis en timme och det var väldigt lyckat. Väldigt. Det enda jag ångrar är att jag inte pratade mer med publiken utan det blev, med facit i hand, för mycket material.
Och återigen konstaterar jag att det är som allra roligast att uppträda på byföreningar, bygdegårdar och liknande. Helt outstanding.
Extra kul att flera åkt en bra bit för att se just mig eftersom det stod om arrangemanget i dagens tidning.
Tack till Ulf och de andra arrangörerna för härligt mottagande!

Inga kommentarer: