tisdag 26 oktober 2010

Latte

Arla och mjölkfrämjandet ordnade seminarium om mat och mjölk i förskolan för förskolepersonal i Göteborg idag och jag åkte tåg fram och tillbaka och det är stillsamt men lite tråkigt.
Seminariet var lika väloljat som det brukar och föreläsningarna är verkligen mycket intressanta och givande. Min roll är att hålla ihop det hela och att vara en energikick så att tempot hålls uppe. Det funkar.
Det blir verkligen bra och tiden flyger fram och min insats är väldigt uppskattad och jag brukar få mycket bra feedback i utvärderingarna. Fick finfin feedback i toakön direkt efter seminariet så det lovar gott.
Sitter just nu på tåget hem och vid varje station påtalar rösten i högtalaren att "föremål som sticker ut utanför kanten inte får placeras på hatthyllan". Min gissning: nån har fått en väska eller ett städ i huvudet.
Nu blir det reklam:





3 miljarder bakterier per förpackning.

Inga kommentarer: