fredag 29 oktober 2010

Liseberg...

...låg tyst och öde när jag kom dit i eftermiddags.


Men inne på Tyrolen var det livat och glatt och blommor i morsans hatt. NCCs kamratförening hade höstfest och det var ett härligt gäng som samlats. Blandade åldrar med folk som ville ha kul. Allsången sköttes av oerhört trevliga och proffsiga gruppen JOS. De spelade sedan också väldigt kompetent till partydans. Mycket bra.
Till kaffet körde jag ett genomproffsigt set med mycket härochnu och kryddat med några riktigt klockrena specialskrivna skämt som jag hittade minuterna innan jag gick på.
Samarbetet mellan Tyrolens personal, JOS och mig fungerade väloljat och smidigt och ändå träffades vi bara en timme innan gästerna kom. Proffs!
Sa jag att det var proffsigt?


För övrigt har jag kört 125 mil på två dagar. På turné...

Inga kommentarer: