torsdag 17 december 2009

Bra gala!

Det var säsongsavslutning på The Tivoli och jag hade ordnat en "gala".
Det som skiljer en sådan kväll från en vanlig standupkväll på The Tivoli är:
-fler komiker (8 stycken)
-DJ Peter stod på scen (tack Peter) och vi hade extra mycket rörligt ljus (tack Simson!)
-jag hade smoking.
Det blev en väldigt bra kväll.
Mitt konferencierskap var toppklass och det var bra flyt hela vägen. Det jag är mest stolt över är att det blev en bra balans och bra linje genom hela kvällen och publiken fick se många olika stilar och det skapar ett sug efter mera. Dessutom hade jag samlat stabila komiker som verkligen levererade. Tack för att ni kom och för att ni trotsade vädret och hala vägar:
Thomas Oredsson, Zeid Andersson, Ludde Samuelsson, Biggan Lowén, Robert Larsson, Anders Celin, Jörund Larsen och Göran Ebenhart.
Bra gäng!
Bra kväll!
Bra säsong!

Inga kommentarer: