tisdag 15 december 2009

Tre kvar!

Tre gig kvar, lite administration och sedan skall jag vara superledig. Så ledig har jag inte varit på många år. Sex veckor! I sträck! Jag är mycket stolt över mig själv.
Två av veckorna skall jag ligga i Röda Havet och lära mig dyka med tuber.
Det här har jag jäklar i mig jobbat ihop till. Jag har slarvat bort mina ledigheter nu i flera år och brutit dem med "bara ett jobb". Det funkar inte. Jag behöver vila.

Administrationen som är kvar är The Tivolis vårprogram. Det är färdigbokat, men nu skall jag "bara" skicka bekräftelser till alla, göra en facebookgrupp, skriva underlag till hemsida och affischer och se till att allt är på banan.
I morgon är det morgonföreställning i Trelleborg och på kvällen kör vi den årliga standup-galan på The Tivoli. Och på torsdag avslutar jag året i kommunens miljötält. Undrar om sverigedemokratsrättshaveristerna kommer och kollar? Det skulle ju vara ett snöpligt slut på säsongen.
En årskrönika kommer här på bloggen. På fredag.
Sen: vila!

Inga kommentarer: