onsdag 2 december 2009

Farozon och The Tivoli

Tisdag:
Restaurang Farozon i Hässleholm.
Fyra rookies från min helgkurs och jag.
Jon åkte med i bilen.
Mitt ljud och lilla ljus.
SNACK arrangerade och var på plats. Trevligt.
Fint arrangerat och fullsatt i restaurangen. Enklare variant av julbord.
Härlig publik. Sköna människor. Skrattsugna och lyssnade.
Alla fyra adepter (Micke, Pia, Pierre och Tina) gjorde bra ifrån sig. Tight, skämttätt, intresssant.
Jag hade kul och fick till bra publikkontakt. Jag konfade första akten och körde en hel andraakt.
Två härliga damer satt längst fram.
Bra kväll. Riktigt bra.

Onsdag:
The Tivoli.
Thomas P, Theresa T och jag.
Lite trögstartad publik, mycket män.
Thomas var härligt bra, som vanligt.
Jag var OK, inte mer.
OK kväll. Helt OK.

I morgon:
Khalid och jag på The Tivoli. Alla som vill är jättevälkomna på min gästlista. Ring mig eller SMSa.
Kom dit, vi vill ha en publik.
En bra publik.

Inga kommentarer: