fredag 25 november 2011

Marknadsföreningens frukostmöte

330 personer som pallrar sig upp i ottan för att gå på föredrag imponerar! Och det är inte utan att jag 06.00, när klockan ringde, tänkte: "ah, klockan tio kan jag sova lite till". Men nu känner jag mig stärkt och glad för det gick verkligen väldigt bra.
Temat för dagen var "stilkrockar och modemissar" och jag gick på direkt efter föreläsaren Katarina Althin och hade sju minuter till att prata på ämnet. Jag hade klockat det innan, men så hängde jag på på ett par saker som Katarina pratat om, så det blev nio minuter.
Och oj vad det högg! Pratade kläder och utstrålning och wordfeud. Jag avslutade med en helt ny grej om att vara skild, jag körde den på The Tivoli igår, och mitt i det materialet (det är som en lång vers) så blev jag lite känslomässig, rörd och tagen på ett personligt plan och det överraskade mig så jag minns inte efteråt hur jag avslutade. Jag liksom bara stapplade av scenen och var alldeles skakig.
Men uppenbarligen gick det hem för jag fick mycket beröm just för versen efteråt.
Det är väldigt kul att uppträda för Marknadsföreningen och nästa vecka kör nog Khalid och jag en dubbelakt. Det blir spännande. "Nu i svartvitt".



Inga kommentarer: