söndag 30 augusti 2009

Dannero

Mitt på en åker på den skånska slätten har Danne Stråhed byggt upp ett nöjesställe av högsta klass. Han bjuder på fester med god och riklig mat, underhållning och mycket dans.
Igår var jag middagsunderhållningen och det var en fröjd.
Allt är vältajmat, genomtänkt, genomarbetat och hur kul som helst. Publiken är vanligt gott folk som går dit för att de vill ha kul och för att de gillar Danne.
Jag körde fyra allsånger (tack till Dynamo som kompade mig) och ett set standup som gick väldigt bra. Min publik.
Lite synd att man har buffebordet mitt framför scenen, men det gick att hantera.
Bra flyt genom hela kvällen och jag stormtrivdes. Danne Stråhed är inte bara en lysande musiker och låtskrivare utan även en hyvens kille.
Den 26 september kommer jag tillbaka och då tar jag med mig hela Tre Flugor. Jag längtar redan!

1 kommentar:

Fritte Fritzson sa...

"Allt är vältajmat, genomtänkt, genomarbetat". Men ett buffébord framför scenen. Annars har jag inga kommentarer.

Kram/Fritte