lördag 1 augusti 2009

Nån sorts helg

Det är väl nån sorts helg. Typ lördag och söndag. Men jag kan inte slappna av. På måndag börjar vardagen och jag startar upp med en massa "måsten".
Måste få ihop höstens program på The Tivoli. Svårjobbat och en massa ångest.
Måste få beställt mina reklamprylar som jag tänkt på länge. Jackor, väskor, pennor, kepsar. Allt med tryck.
Måste börja jobba med nya materialet. Börjar med en träff med Göran och Lars på tisdag.
Måste se till att få lite tider på klubbarna. Gillar inte att bjuda in mig själv, men det känns som ett måste.
Måste efterarbeta sommarkurserna. Sortera ut vad som vad bra och mindre bra och lägga upp en strategi för nästa år.
Måste ta tag i "Som på Teve", talkshowen med Göran. Måste få tag i bra gäster. Måste.
Måste se till att höstens bygdegårdsturné med Göran o Lars blir av.
Måste uppdatera hemsidan och kanske göra något mer PR-aktigt.
Måste hitta ett nytt projekt som kan inspirera. Kanske en ny show, kanske nåt med Tre Flugor, kanske spela teater.
Måste försöka hitta ett lugn.
Men först måste jag ta tusen svåra beslut om badrumsrenoveringen hemma. Och försöka vara åtminstone lite social. Och ordna fiskeresa till Lofoten. Och...

1 kommentar:

Standuplars sa...

Nä, det enda är att du MÅSTE lugna ner dig och ta en sak i taget!