torsdag 20 augusti 2009

Skönt x 2

För några minuter sedan blev programmet för höstens standup på The Tivoli klart. Så jäkla skönt! det har varit mycket jobb, svårt jobb, och det är inte lätt att kompromissa ihop publikens önskemål med komikernas krav på pengar med arrangörens önskemål om ekonomisk trygghet. Men nu är det klart!
Jag kommer att vara konferencier alla kvällar utom 4 nov då Göran vikarierar för mig.

On 21 oktober Tobias Persson och Lars Magnusson
Ti 27 oktober Magnus Betnér och Erik Börén
On 28 oktober Magnus Betnér och Cecilia Domstad
On 4 november Thomas Petersson och Eric Löwenthal
On 11 november Krogshow med Fritte, Rönnlund, Anders Johansson m.fl.
On 18 november Peter Wahlbeck och Anders Celin
On 25 november Mårten Andersson och Fritte Fritzson
On 2 december Thomas Petersson och Teresa Tönisberg
To 3 december Martin Svensson och Khalid Geire
On 9 december Anna-Lena Brundin och Jörund Larsen (No)
On 16 december Standup-gala med bl.a. Martin Soneby, Anders Celin, m.fl

Sen var det också skönt att kvällens föreställning blev så avslappnad, rolig, spontan och skön. På Jacob Hansens Hus var det mingelkväll och kundträff och jag körde till kaffet. Finfint arrangerat med en scen i partytält på den härliga gården (där jag spelade Scapin i Scapins skälmstycken av Molière 1986). Hade riggat mitt ljud och allt var som upplagt för en bra kväll. Och det blev det. Skönt!

I morgon åker Göran o jag till Sthlm och festival på Norra Brunn. Och vi skall powerwalka i Tjockholm. Både i morgon innan föreställning och i övermorgon efter frukost. Gubbigt? Jajjamensan!

1 kommentar:

Fritte Fritzson sa...

Ser bra ut. Betnér och jag kör mest, precis som det ska va.