lördag 15 augusti 2009

Smygehuk

Smyge Standup:
Fantastiskt mysig lokal.
Fantastiskt mysigt läge.
Finfint och genomtänkt arrangemang där Elin Nordén tänkt på allt. Proffsigt! Elin är verkligen av de som gör mycket för svensk standup och för oss andra. Respekt.
Mycket folk (100 pers?). Väldigt blandad publik, allt från barn till pensionärer.
Stabil comedy av Mats A, Ludde S, Elin N och Anna-Lena B.
Själv gjorde jag ett lite märkligt set på ca 25 minuter där jag av någon anledning körde några riktigt gamla grejor. Var lite "off-beat" hela vägen och fick inte upp 100% spelkänsla. Fick ändå bra hugg och publiken längst fram hade väldigt roligt och ibland fick jag spela förbi dem för att nå resten av publiken. Allt som allt blev det ett helt OK set och jag avslutade med Bosse och Leif på ukulele och det är alltid lika spännande att se hur publiken reagerar på den.
Summa sumarum: en riktigt härlig kväll och till Smyge Standup åker jag gärna igen.

Inga kommentarer: